Top 10: meest gelezen artikelen

Persoonlijk

Ik ben nu 86 artikelen, vele woorden en foto’s en bijna 3 jaar verder dus het lijkt mij een goed idee om de meest gelezen artikelen met jullie te delen. Je kunt klikken op de links om de artikelen te bekijken.

Top 10 van altijd!: 

211

Op #10: De CND Shellac van schoonheidssalon MooiManoek. In dit artikel laat ik zien hoe de CND Shellac werkt, dat het niet schadelijk is voor je nagels en dat het makkelijk twee weken blijft zitten.

Klik hier om het artikel te bekijken.

spreuk-oranje

#9: De Oranje-inspiratie waarin ik verschillende dingen heb laten zien voor Koningsdag zoals nail art en cupcakes.

Klik hier om het artikel te bekijken om alvast wat inspiratie op te doen. Beter te vroeg dan te laat 😉 dsc_0413

#8: Mijn allereerste artikel die ik geschreven heb. De chocolate chip cookies. Nog altijd is dit het meest bekeken artikel in 1 dag. Een makkelijk, lekker en leuk recept om te maken.

Klik hier om het recept te bekijken. 112

#7: Scrub en Rub secret: Een heerlijke verzorgingslijn met onder andere een scrub, een body cream, een shower foam en body mist te koop bij o.a. Etos Borger.

Klik hier om het artikel te bekijken. lente-1395949956-van-allesvanbinnen

#6: 12 dingen die ik zo leuk vindt aan de lente. En de lente is alweer bijna in zicht! Ik kijk er naar uit.

Klik hier om het artikel te bekijken. img_3228

Op #5 staan de kipfilet wraps van Sonja Bakker. Een gezond, makkelijk en erg lekker recept. Je hebt het binnen 20 minuten op tafel staan (inclusief de tijd dat het in de oven moet).

Klik hier om het recept te bekijken. dsc07078

#4: Dadelcake met witte chocola en geraspte kokos. Een cake die niet in de oven moet.

Klik hier om het recept te bekijken. dsc_0654

En dan zijn we aangekomen bij de top 3. Op #3 staat de Sally Hansen Miracle Gel. Een nagellak die zonder UV-lamp ook twee weken blijft zitten.

Klik hier om het artikel te bekijken. picmonkey-collage

Op #2 staat de Kerst DIY. Hij wordt zelfs nog in februari bekeken, wat ik op zich wel bijzonder vindt, tenzij iemand nog een kerstboom in huis heeft staan natuurlijk haha.

Klik hier om het artikel te bekijken.

dsc06402

En dan op #1 staat de Quiche met broccoli en ham. Een artikel die al over de 1000 keer bekeken is! Ook dit recept is van Sonja Bakker en wordt regelmatig bezocht op mijn blog.

Klik hier om het recept te bekijken.

Het is natuurlijk wel zo dat de artikelen die het langste erop staan, ook het meest bekeken zijn. Daarom laat ik nu de top 10 zien van het afgelopen jaar.

2017

Op #10 staat het artikel: Op naar een mooi 2017 waarin ik mijn doelen vertel en waarin ik terugblik op het afgelopen jaar. Ik merk toch dat de persoonlijke artikelen het meeste bekeken worden op de dag zelf.

Klik hier om het artikel te bekijken.

dsc_0119

Op #9 staat het artikel: Daar ben ik weer. Waarin ik vertel dat ik weer graag wil bloggen na een periode niet geblogd te hebben. Ook is dit weer een persoonlijk artikel.

Klik hier om het artikel te bekijken. dsc_0757

#8: Bali deel 2: Ik heb jullie natuurlijk de Bali-artikelen laten zien waarin ik foto’s, herinneringen en gedachten deel van onze mooie reis die wij het afgelopen jaar hebben gemaakt. Ik kijk nu alweer uit om weer op reis te gaan en nieuwe landen te ontdekken. We zitten nog een beetje te brainstormen waar we dan precies heen willen, aangezien we ook nog even willen wachten totdat we een huis gevonden hebben, maar ja wat is dan het juiste moment. Dat is lastig te zeggen.

Klik hier in ieder geval voor deel 2 van onze reis op Bali. 11

Nog een reis-artikel, namelijk eentje die ik twee weken geleden geplaatst heb, en dat is onze SRPRSME reis naar Dublin. Deze staat op #7.

Klik hier om het artikel te bekijken. Nog even geduld en we gaan weer op city-trip!img_49641

Op #6 staat het eerste Bali-artikel.

Klik hier om het artikel te bekijken.

Op #5 staan de kipfilet-wraps van Sonja Bakker, die ook in de top 10 van altijd staan.

Op #4 staat de Scrub en Rub – secret. 13600147_1061172267304928_2480892601563821635_n

Op #3 staat een persoonlijk artikel waarin ik deel dat ik net ben afgestudeerd. Inmiddels is dat alweer meer dan een half jaar geleden en het bevalt erg goed! Wanneer ik vrij ben, ben ik ook echt vrij en hoef ik niet meer te denken aan opdrachten of tentamens die ik moet leren. Heerlijk! Sorry voor de mensen die nog wel naar school toe moeten haha.

Klik hier om het artikel nogmaals te lezen, als je dat nog niet hebt gedaan :).

Op #2 staat de kerst-DIY

En op #1, heel verrassend, NOT, staat de broccoli quiche die al bijna 400 keer bekeken is afgelopen jaar. Dat betekent dat er elke dag wel iemand naar dit recept kijkt.

Wat is jouw favoriete artikel? En like jij mijn pagina al op Facebook? 

Liefs, Kim

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.