Sally Hansen Miracle Gel

DSC_0654

Nieuw bij Etos is de nagellak: Sally Hansen Miracle Gel. Dit is een gelnagellak waarbij je geen uv-lamp hoeft te gebruiken, én een nagellak die 7 dagen goed blijft zitten. Tenminste, dat is wat ‘ie beloofd.

Sally-Hansen-Miracle-Gel-Shade-Chart1-595x793

Dit zijn alle kleuren van de miracle gel-collectie. Je kan uit maar liefst 47 verschillende kleuren kiezen. Zo zit er altijd wel wat bij wat bij jou past. Ik heb de kleur 440: Dig Fig. Een mooie donkerrode kleur, perfect voor het najaar en die altijd goed te combineren is. Maar hoe je gebruik je het? Dat laat ik je zien:

DSC_0633

Wat je natuurlijk nodig hebt is de kleur nagellak, en het belangrijkste: de speciale topcoat die hierbij gebruikt moet worden. Deze zit in het zwarte potje en is een doorzichtige topcoat. Maak eerst je nagels goed schoon, en vijl ze in een vorm die jij mooi vindt. Belangrijk hierbij is, is dat er geen overgebleven nagellak op je nagels zit. Gebruik ook geen basecoat voor je nagels. Daardoor blijft het bij normale nagellak goed zitten, en wat het juist niet doet bij de Sally Hansen Miracle Gel.

DSC_0634

DSC_0636

Dit is één laagje van de kleur. Breng wanneer de lak nog een beetje nat is, na ongeveer vijf minuten, het tweede laagje aan.

DSC_0638

DSC_0643

Dit is het tweede laagje. Je ziet dat het na één laagje al goed dekkend is, maar Sally Hansen zegt dat deze nagellak het beste blijft zitten wanneer je twee laagjes aanbrengt. Hierbij wordt ook de topcoat na vijf minuten aangebracht. Het maakt niet uit dat de lak nog een beetje nat is. De lak droogt sneller wanneer je de topcoat aanbrengt.

DSC_0648

De kleur in daglicht.

DSC_0649

De lak werkt erg prettig. Het kwastje is vrij breed en zo heb je in twee strepen je nagels helemaal ”gekleurd”. Ook het verwijderen van deze lak is super makkelijk. Dat kan namelijk met gewone nagellakremover.

DSC_0751

Dit zijn mijn nagels na een week. Je ziet bij mijn middelvinger dat het bij de bovenkant een beetje beschadigd is, maar verder zit de lak nog super mooi, en heeft het nog een mooie glans.

DSC_0752 DSC_0754

En mijn nagels aan mijn rechterhand (dominante hand) zie je eigenlijk precies hetzelfde. Vooral mijn middelvinger, en een beetje mijn ringvinger zijn beschadigd. Nu heb ik mijn nagellak 9 dagen op, maar het is dan ook echt tijd om het eraf te halen. Meestal blijft nagellak bij mij zo’n 4 dagen goed zitten. De Miracle Gel toch echt langer.

Je betaalt €11,99 per flesje, wat ik vrij veel vind voor een nagellak, maar je hebt dan een flesje van 15 ml (wat groot is voor een nagellak) én het blijft ook echt 7 dagen perfect op je nagels zitten. Ik ben echt tevreden over deze nieuwe nagellak, en is gewoon bij de Etos te koop. Wat vind jij van de Miracle Gel? Laat het me weten wanneer je hem hebt gebruikt.

Liefs, Kim

2 gedachtes over “Sally Hansen Miracle Gel

Geef een reactie

