Daar ben ik weer

Persoonlijk

DSC_0119

Hoi!

Zoals de titel al aangeeft: daar ben ik dan eindelijk weer! Het heeft even wat tijd gekost maar al een tijdje zit ik vol met ideeën en heb ik weer zin om met mijn blog bezig te gaan. As we speak zit ik nu lekker in de tuin meloen en aardbeien te eten en zit ik dit artikel te typen. Wat hebben we een heerlijk weer gehad afgelopen periode en mijn vriend en ik hadden het geluk dat wij allebei vrij waren en hebben we een paar dagen genoten op Ameland. Ook was het gewoon fijn om lekker thuis te zijn, hebben we het zwembad bezocht en hebben we feestjes gevierd. Kortom: een heerlijke week om vrij te zijn.

Vanaf nu kunnen jullie wekelijks twee artikelen verwachten van verschillende dingen. Recepten, reisverhalen, foto’s en vanaf nu ook mijn eigen gemaakte armbandjes, enkelbandjes of andere sieraden. Een vriendin van mij had dit als idee om te gaan doen en het leek mij ook erg leuk en vandaar dat ik ermee begonnen ben. Het werkt rustgevend en relaxt en ik vind het leuk om creatief bezig te zijn. Fijne bezigheidstherapie! Mocht je geïnteresseerd zijn in een sieraad, laat het mij dan even weten via een berichtje of stuur een mailtje naar: kimsdailythings@gmail.com

DSC_0147Misschien is het nog wel even handig om uit te leggen waar ik het afgelopen half jaar mee bezig ben geweest. Er is natuurlijk een reden waarom ik tijdelijk gestopt ben met bloggen. Dat was omdat ik ontzettend druk was met mijn studie (afstuderen) en dit heeft een hoop stress gekost. Ik zat al zoveel tijd achter de computer bezig met mijn scriptie en andere verslagen waardoor ik geen zin had om nog met mijn blog bezig te gaan. Inmiddels ben ik afgestudeerd, heb ik even een weekje de tijd gehad om bij te komen en heb ik geen stress meer. Ik ben gelukkig niet alleen maar bezig geweest met mijn studie maar heb samen met een vriendin Dublin bezocht en heb andere leuke dingen gedaan. Ik voel me goed, vrolijk en heb weer zin om nieuwe dingen te proberen! In september gaan mijn vriend en ik drie weken naar Indonesië waar we ontzettend veel zin in hebben en waar we erg naar uit kijken. Tot die tijd ben ik weer lekker bezig met mijn blog, reis ik een beetje heen en weer van Groningen naar Borger voor mijn werk en ga ik leuke dingen doen. Ik kan het je van harte aanraden om na een drukke periode even een weekje vrij te zijn waardoor je lekker tot rust kunt komen.

Zoals ik al zei heb ik weer zin om bezig te gaan en hopelijk kan ik jou daar ook een beetje blij mee maken met (hopelijk) leuke artikelen. Mocht je zelf nog ideeën hebben waarover ik kan schrijven, laat het mij dan weten en misschien kan ik daar nog een leuk artikel over schrijven!

Liefs, Kim

Een gedachte over “Daar ben ik weer

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.