Summerproof behandeling bij Mooi Manoek

Beauty

Twee weken terug ben ik bij Mooi Manoek geweest in Drouwen voor een zomerbehandeling. Ik zag dat ze een mooie aanbieding had dus ik maakte een afspraak. Ik laat je zien hoe deze behandeling precies in zijn werk gaat. Vergeet vooral niet het filmpje te bekijken*!

Schermafbeelding 2017-08-16 om 09.33.32Schermafbeelding 2017-08-16 om 09.34.07Schermafbeelding 2017-08-15 om 14.37.11

We beginnen met de nagels! Al eens eerder schreef ik hierover op mijn blog. Dit kun je HIER teruglezen. In het kort: Dit is een shellac die 2 tot 4 weken blijft zitten. Op dit moment heb ik de lak 2,5 weken op, en het zit nog steeds mooi! Natuurlijk heb je wat uitgroei maar dit vind ik niet storend. Schermafbeelding 2017-08-15 om 14.37.59

Vervolgens wordt mijn huid gereinigd. Als eerste wordt mijn huid gereinigd met een reinigingsmelk. Hierbij wordt vooral make-up en afvalstoffen verwijderd van de huid. Hierna volgt de dieptereiniging. Door middel van een lichte scrub worden dode huidcellen verwijderd. Er wordt afgesloten met een lotion om de poriën te sluiten en de laatste restjes te verwijderen. Schermafbeelding 2017-08-15 om 14.39.23

Mijn wimpers worden geverfd met een blauw-zwarte kleur die een intense kleur en mooie glans aan de wimpers geven. Schermafbeelding 2017-08-15 om 14.40.24Schermafbeelding 2017-08-15 om 14.40.38

Vervolgens worden mijn wenkbrauwen geverfd. Omdat ik niet wil dat ze erg donker worden is de verf eventjes ingetrokken. Hierdoor lijken ze natuurlijker maar geven ze wel net wat meer ”karakter” aan de wenkbrauwen. Schermafbeelding 2017-08-15 om 14.41.27Schermafbeelding 2017-08-15 om 14.42.10

Als de verf voldoende is ingetrokken  en verwijderd worden mijn wenkbrauwen geëpileerd. Schermafbeelding 2017-08-16 om 10.07.58

Het eindresultaat! Schermafbeelding 2017-08-15 om 14.44.12

Tot slot wordt er een aloë-vera dagcrème aangebracht.

Wil jij nou ook zo’n behandeling? Maak dan een afspraak bij Mooi Manoek! Deze aanbieding geldt nog tot eind september 2017. Voor meer informatie kun je kijken op:

Bedankt voor het kijken en lezen, en tot de volgende keer!

Liefs, Kim

P.S. Wist je dat mijn armbandjes nu ook verkrijgbaar zijn bij Mooi Manoek?

*Deze video is in samenwerking met Mooi Manoek gemaakt. 

3 gedachtes over “Summerproof behandeling bij Mooi Manoek

  1. Wat een leuke manier om promotie te maken voor een schoonheidssalon! Ik heb zelf ook een schoonheidssalon in Zoetermeer en kwam toevallig met zoeken op jou blog terecht! Ik ga mijzelf ook eens verder verdiepen in personen die ik een behandeling geef om de behandeling op zo’n manier als jou te promoten! Super leuk.

    Groetjes Dalicia

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.