3x Makkelijke Herfstdecoratie

Do it Yourself

3

Goedemorgen(of middag of avond, wanneer je dit ook leest)! Ik heb vandaag een leuke herfstachtige Do It Yourself voor je klaarstaan. Aangezien de herfst zich gisteren goed heeft laten zien (lees:regen) leek dit thema mij wel toepasselijk. Ik heb maar liefst drie verschillende projectjes om je huis herfstproof te maken! Het is super-makkelijk en je bent binnen tien minuten klaar. Kijk maar mee!

Nummer 1: Je hebt nodig:

  • Mos
  • Leuke versiersels die te maken hebben met de herfst
  • Een onderzetter/plaat

 

1

Het mos leg ik op de onderzetter en maak ik een beetje vochtig met de plantenspuit. Ik zou de onderzetter niet van hout doen, omdat het vochtig kan worden. De onderzetter gebruik ik normaal gesproken voor kaarsen maar nu kan ik hem prima hiervoor gebruiken. Ik heb het mos gekocht bij de Tuinland.

2

Hier wat leuke versiersels. Ik heb zo’n bakje met verschillende versiersels gekocht bij Tuinland. De twee pompoenen heb ik ook bij Tuinland gekocht. De stokjes had ik nog over van vorig jaar.

3

En leg het allemaal leuk neer naar je eigen smaak.

8

En voeg eventueel wat kaarsjes toe. Hartstikke makkelijk én leuk! Doe natuurlijk geen losse waxinelichtjes erin in verband met brandgevaar!

Nummer 2: Je hebt nodig:

  • Een vaas
  • Twee/drie lampionplanten

4

Deze heb je eigenlijk al zo klaar. Je vult de vaas met water en zet daar je lampionplant in. Deze plant geeft mij een ultiem herfstgevoel en ik vind de plantjes zo leuk en voelen bijzonder aan. De groene lampionnen worden geleidelijk aan meer oranje en na een paar dagen zie je al verschil.

5

Wat een gekke plantjes eigenlijk hè?

Nummer 3: Je hebt nodig:

  • Een vaas
  • Mos
  • Leuke versiersels die te maken hebben met de herfst

6

DIY nummer 3 lijkt eigenlijk heel veel op nummer 1 maar deze is in een vaas. De mos die je nog over hebt van de eerste DIY doe je in de vaas. Maak ook dit mos even wat vochtig met een plantenspuit.

7

Voeg leuke versiersels toe in de vaas en zorg voor verschillende kleuren. Zo zie je hier groen, wit, bruin en oranje wat ervoor zorgt dat het net even wat leuker lijkt. Ook weer super simpel, maar erg leuk. En klaar is DIY nummer 3!

Zoek een paar mooie plekjes uit voor al je leuke creaties en je huiskamer is binnen no time herfstproof!

Welke zou jij willen maken? En heb jij nog andere leuke ideeën voor een herfst-DIY? Laat het mij weten in een reactie! Ik ben namelijk erg benieuwd. 

Liefs, Kim

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/13342237/?claim=qjxzuvc9yku”>Follow my blog with Bloglovin</a>

5 gedachtes over “3x Makkelijke Herfstdecoratie

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.