Twaalf dingen die ik zo leuk vind aan de lente

Lente.1395949956-van-allesvanbinnen

Het zonnetje schijnt, het is langer licht en we hebben al een poosje kunnen genieten van het mooie weer. Ja, de lente is volop aanwezig. Dat neemt niet weg dat ik graag nog even mijn geluksmomentjes van de lente met jullie wil delen. Niet mijn top 10, maar mijn top 12! Daarom vandaag de twaalf dingen waarom ik de lente zo leuk vind.

lang-leve-de-lente.1364765247-van-kittyschreurs

1 De zon schijnt weer meer! We hebben er dit jaar extra van mogen genieten en dat mag van mij nog lang zo doorgaan.

2 Eindelijk kan die winterjas weer in de kast, en soms als ik geluk heb hoef ik helemaal geen jas aan naar buiten.

3 Buiten leuke dingen doen zoals picknicken, in het park zitten en lekker ijsjes eten.

353-groningen-web-album-terrasjes3

4 De terrasjes die weer vol zitten.

5 Iedereen, inclusief ik, is weer een stuk vrolijker. Weg met de winterdepressie!

Pastel-nagels

6 De vrolijke nagellakkleurtjes kunnen weer tevoorschijn gehaald worden.

7 ’s Ochtends is het niet meer zo koud waardoor zelfs ik eerder uit mijn bed kom.

Leuk-idee-om-te-maken-vrolijk-lente.1394655772-van-willekeverbruggen

8 Het is ’s avonds weer langer licht waardoor de dagen langer zijn.

9 Buiten lijkt ook alles weer kleurrijker door de vrolijke bloemetjes.

Screenshot_2014-04-23-21-29-15-1

10 De jurkjes en de T-shirtjes kunnen weer uit de kast gehaald worden of scoor een nieuwe outfit in de stad. Lang leve de lente-sale!

11 Niet alleen de jurkjes en de shirtjes, maar ook de zomerschoenen worden uit de kast gehaald.

12  En tot slot de vrije dagen. Vorig weekend hebben we heerlijk kunnen genieten van het paasweekend, maar er komen nog meer vrije dagen aan!

f6a548670d4c72503b8ea58b69b02cef

Ik ga nog even genieten van de lente, want voor je het weet staat de zomer voor de deur. Waar word jij gelukkig van in de lente?

Liefs, Kim

3 comments

  1. Hoi Kim,
    Wat een leuk stukje weer!
    Waar ik gelukkig van word in de lente:
    De heerlijke geur van de buitenlucht als ik de ramen open zet.
    De prachtige kleuren van alles wat weer groeit en bloeit.
    Wapperend wasgoed aan de lijn.
    Weer lekker kunnen genieten van zeilen.
    En natuurlijk van alle dingen die jij al hebt genoemd!

Geef een reactie

