Paasbrunch ideeën

Do it Yourself, Food/Recept

Komend weekend is het natuurlijk Pasen. Ik heb al verschillende gerechten en dingen gemaakt voor mijn blog en die ook gedeeld. Ik deel wat leuke dingen, ideeën en recepten om jou hopelijk wat meer inspiratie te geven voor het komende paasweekend!

Door te klikken op het dikgedrukte, onderstreepte woord kom je vanzelf bij het recept terecht.

IMG_6498

Deze quiche caprese doet het altijd goed. Vegetarisch en erg lekker!

4

Of maak dit heerlijk gevulde Turks brood en nog meer ideeën voor de paasbrunch.

4

En zoals ik eerder vorige week al deelde, deze super schattige cupcakes voor de zoetekauwen onder ons.

IMG_5516

Wat het ook altijd goed doet is een cheesecake. Heerlijk met aardbeien of ander vers fruit. Scrol naar beneden in de link om bij het recept te komen.

DSC_0230

Kost even wat tijd maar dan heb je wel deze verrukkelijke lemon merengue cheesecake!

7

Super makkelijk, en ook erg lekker met wat gesmolten chocolade eroverheen zijn deze kokosbollen. In een (letterlijke) handomdraai gemaakt.

DSC07078

Heb je geen oven of geen zin om de oven te gebruiken? Maak dan deze dadelcake met kokos en witte chocola. Even een paar uurtjes in de koelkast en hij is klaar. Ideaal om dit bijvoorbeeld al een dag van tevoren te maken. Heerlijk zoet en heerlijk lekker!

picmonkey-collage

Heb je eigenlijk helemaal geen zin om te bakken maar wil je wel het voorjaar in huis? Hier nog een paar leuke ideetjes!

Ik hoop dat ik je een beetje inspiratie heb kunnen geven om wat lekkers te gaan maken, te bakken of te gaan maken voor de paasbrunch. Ik ga zelf ook even weer wat bakken omdat ik er wel zin in heb gekregen na het zien van deze fijne gerechten. Zelf zit ik 1e Paasdag in het voetbalstadion (wie had dat gedacht?), gaan we gourmetten en 2e Paasdag ben ik aan het werk dus echt een brunch heb ik niet. Wel is het een goed excuus om weer eens een lekkere taart te gaan bakken. Fijne Pasen!

Wat zijn jouw plannen? Ga je zelf aan de slag of ga je liever ergens heen? Of misschien wel helemaal niks, dat kan natuurlijk ook. 

Liefs, Kim

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.