Armbandjes #4

Ik ben weer bezig geweest met het maken van nieuwe sieraden. Dit keer niet alleen armbandjes, maar ook kettinkjes en niet van veter of stof maar van metaal. Kijk hieronder welke ik gemaakt heb:

18

Swarovski-armbandje: En nee, het is geen echte Swarovski steen ;-). Dit armbandje is gemaakt met een slotje waardoor iedereen, met verschillende maten deze armband kan dragen. Dat geldt trouwens voor elke soort armband en ketting die ik gemaakt heb. 27

Verschillende kleurtjes en in het midden een bedel. 36

Dezelfde soort armband maar dan met een blad in het midden.45

Kruis: Dezelfde soort armband maar dan met een kruis als bedel met verschillende kleurtjes. 9

Deze armbandjes in verschillende kleuren zijn €4,99 per stuk. 1011

Sinds vandaag heb ik ook kettinkjes gemaakt. Allereerst de bloem als tussenstuk. 1213

De tweede ketting is eentje met dit tussenstuk. Het geeft een stoere uitstraling aan je look.

1517

Ook deze bedel heb ik in een ketting verwerkt. 14

18

En ook het blad heb ik in een ketting verwerkt. De kleurtjes die in de armbandjes zitten kunnen ook in de ketting verwerkt worden. 1619

De Swarovski steentjes kun je ook toepassen als ketting.2320

En nog in de andere kleur. 21

Deze kettinkjes zijn €6,49 per stuk. 22

Als laatste heb ik nog een variant op de veter-armband. Dit keer met een ster als bedel. Deze is €3,99 per stuk.

Ben jij nou geïnteresseerd in deze armbandjes? Laat het mij dan weten door een reactie achter te laten of door een berichtje te sturen naar: kimsdailythings@gmail.com

De veterarmbandjes zijn nu al verkrijgbaar bij Etos Wichertjes Borger, de metalen armbandjes nog niet. Hieronder nog een compilatie van alle armbandjes die ik heb:

Wat is jouw favoriet?

Liefs, Kim

Geef een reactie

