Armbandjes #3

Ik ben weer begonnen met het maken van armbandjes! Niet alleen heb ik weer de voorraad aangevuld maar heb ik ook een aantal nieuwe toegevoegd aan de collectie. Kijk hieronder welke ik allemaal gemaakt heb.

12345

De welbekende veter-armband met bedel. Dit is toch wel de meest-lopende armband. Je kunt hem krijgen voor €3,99. Kijk onderaan de pagina welke armbandjes en welke bedels er nog meer zijn. 6

Niet alleen met een veter, maar ook met een waxkoord en bedel heb je een armbandje. Deze is €3,50.78910

Verschillende varianten van een waxkoord met kralen. Deze is €3,99. 15822930_1218525838232017_6375529134677890692_n

Mijn armbandjes kun je bestellen bij mij door een mailtje/berichtje te sturen of het aan mij laten weten. Je kan het mailen naar: kimsdailythings@gmail.com . Tevens kun je ze ook verkrijgen bij Etos Wichertjes in Borger. Zit jouw armband er niet bij, of is het niet helemaal je smaak. Laat weten welke je wel mooi vindt  en wie weet kan ik hem voor je maken!

Klik hieronder voor:

Liefs, Kim

Geef een reactie

