Armbandjes #2

Vanwege het plezier en het toch wel (kleine) succes heb ik weer een aantal nieuwe armbandjes gemaakt! Ik ben van plan om nog veel meer verschillende soorten te maken maar kijk hieronder alvast welke ik nieuw heb toegevoegd aan mijn collectie.

IMG_2746

Ik vind deze zelf erg leuk geworden! Het armbandje is van elastiek met kralen, een kwastje en een bedeltje. De prijs van deze armband is €5,99.IMG_2718

De bekende veter-armband maar dan met een nieuwe bedel. De prijs van deze armband is €3,99. IMG_2721

En nog een variant maar dan met hartjes. De prijs van deze armband is €3,99. IMG_2747

Nog een nieuwe die ik heb toegevoegd zijn deze van elastiek met kleine kraaltjes. De prijs van deze armband is €3,50.

14068249_1798739393701710_6272164223541658015_n

Oh, en nog een leuk nieuwtje voor wie hem gemist heeft: Vanaf nu zijn mijn armbandjes ook verkrijgbaar bij Etos Wichertjes in Borger. Kom dus langs wanneer je daar tijd voor hebt :).

Zit net jouw armband er niet bij? Maar heb je wel een idee hoe je hem wilt hebben qua kleur, bedel of bandje? Laat het mij weten en ik kan hem voor je maken! Ook leuk als cadeau voor iemand. Stuur een berichtje/mailtje (kimsdailythings@gmail.com) en laat het mij weten. Nieuwsgierig naar mijn andere bandjes? Die kan je hier bekijken.

P.S. Volg je mij al op Facebook of Instagram?

Liefs, Kim

3 comments

Geef een reactie

