Armbandjes #1

PicMonkey CollageZoals ik al beschreef in mijn artikel van laatst, is dat ik begonnen ben met het maken van armbandjes. Via een vriendin ben ik op dit idee gekomen en ik vind het erg leuk om te doen. Het is een leuke manier om creatief bezig te zijn en ik heb al een aantal bestellingen gehad. Super leuk! Dit zijn mijn gemaakte armbandjes tot nu toe:

IMG_2421

Deze armband is gemaakt van elastiek en verschillende kralen en bedels. Iedereen zou deze armband kunnen dragen. Leuk voor de zomer! De prijs van deze armband is €8,99.

IMG_2425

Met deze soort armband kun je veel verschillende kanten op. De veters zijn er in verschillende kleuren en tevens zijn er verschillende bedels verkrijgbaar. Zie onderstaande foto’s voor meer verschillende kleuren en bedels. Wanneer er een armband is die net niet goed genoeg bij jou past, kan ik hem aanpassen op jouw wensen en ideeën. Iedereen kan deze armband dragen aangezien het systeem met een schuifknoop aan te passen is. De prijs van deze armband is €3,99.

IMG_2458

Deze soort is vergelijkbaar met bovenstaande armband alleen is er wat extra’s toegevoegd, namelijk verschillende kralen en een schelpje. Ook is deze armband met een schuifknoop gemaakt waardoor deze ook perfect te dragen is als een enkelbandje. De prijs van deze armband/enkelband is €4,99. IMG_2462

Het eerste armbandje is gemaakt van elastiek. Ook dit elastiek is in verschillende kleuren verkrijgbaar en met verschillende bedels. De prijs van deze armband is €3,50. Het middelste armbandje is gemaakt met het infinity tekentje en met een andere kleur veter. Laat je inspireren door de verschillende bandjes en bedels en laat mij weten wat je zou willen hebben. De laatste armband is om te laten zien wat voor kleur veter deze is. IMG_2552

Deze armband is tevens van elastiek met verschillende kralen. Deze heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn oma maar kan ook van jou zijn. De prijs van deze armband is €8,99. IMG_2550

Gemaakt van elastiek en verkrijgbaar in verschillende kleuren en verschillende bedels. De prijs van deze armband is €3,50.FullSizeRender (1)

Gemaakt van elastiek en verkrijgbaar in verschillende kleuren en verschillende bedels. De prijs van deze armband is €3,50.

Zit jou perfecte armband er niet bij, maar heb je wel een idee hoe je het wilt hebben? Laat het mij weten en ik kan hem voor je maken. Zoals hierboven zijn er allerlei verschillende bandjes, bedels en kralen verkrijgbaar en ik ben nog druk bezig om weer nieuwe te maken. Tot nu toe is dit mijn collectie maar wisseling tussen de bandjes, bedels en kralen is natuurlijk mogelijk. Mocht je geïnteresseerd zijn in mijn armbandjes stuur dan even een berichtje of een mailtje naar kimsdailythings@gmail.com en wie weet is straks een van deze armbandjes van jou! Of voor iemand anders natuurlijk, altijd leuk om weg te geven als cadeau. Houd mijn blog én Instagram goed in de gaten voor nieuwe soorten armbandjes.

Liefs, Kim

2 gedachtes over “Armbandjes #1

Geef een reactie

