De december tag

FullSizeRender (2)

Goedemorgen (middag, avond, nacht of wanneer je het ook leest). Vandaag heb ik de december tag voor je klaarstaan waarin ik tien vragen beantwoord over de maand december. Toch wel één van de leukste maanden van het jaar vind ik altijd. Ook kan je voor jezelf de vragen beantwoorden mocht je dat leuk vinden. Lees gauw mee.

Wat vind je het leukste aan de maand december?

Het leukste aan de maand december vind ik alle feestdagen en de gezelligheid die het met zich meebrengt. De avonden die steeds eerder beginnen heeft ook wel weer wat gezelligs door lekker binnen te blijven met een dekentje en kopje thee op de bank. Natuurlijk ben ik ook wel van een feestje en die zijn er wel volop deze maand.

FullSizeRender

Wat is je favoriete winterdrankje?

Ik heb niet echt een speciaal winterdrankje, maar het liefste drink ik in deze periode thee of warme chocolademelk. Thee drink ik het hele jaar door dus dan is het ultieme winterdrankje dan wel chocolademelk denk ik.

Wat is je favoriete wintermaaltijd?

Een kom soep vind ik altijd heerlijk en dan het liefste snert. Ik heb het nog nooit zelf gemaakt maar ik denk dat daar maar snel verandering in moet komen. Ook een stamppot eet ik graag in deze periode en dan het liefst stamppot andijvie! Lekker uitgebreid koken vind ik ook altijd leuk.

321160_391247160964112_1463720791_n

Wat is je favoriete wintersnack?

Pepernoten eet ik het liefst in het begin van december maar dan ben ik er ook wel weer klaar mee wanneer de goedheiligman het land dan weer verlaten heeft ben ik wel weer toe aan de kerstsnacks. Kniepertjes is een van mijn favoriete snacks in december. Dat hoort er echt bij en is iets typisch voor het noorden en ik maak ze dan ook het liefste zelf klaar. December is ook de maand dat ik lekker veel aan het bakken ben.

Welk product/item mag niet ontbreken deze maand?

Mijn lekkere cosy huissokken mogen niet ontbreken deze maand! Altijd voorzien van warme voetjes. Ook is lippenbalsem iets wat ik echt moet hebben want anders hou ik voor mijn gevoel geen lippen meer over.

Wat is je favoriete feestdag van de maand?

Op nummer 1 staat bij mij echt Sinterklaas. Altijd zo’n gezellige tijd met cadeautjes, surprises en gedichten. Ook help ik Sinterklaas altijd een handje mee door huisbezoeken en die verraste koppies van de kinderen is echt leuk! Vanavond gaan wij nog Sinterklaas vieren en heb er erg veel zin in.

Wat is je favoriete decemberfilm?

Ik heb alles is liefde al 20 keer gezien maar dat blijft altijd een leuke film. Daarna komen de kerst-films en dan komt home alone voorbij en ieder jaar kijk ik weer. Blijft leuk.

FullSizeRender (1)

Wat zijn je plannen in de kerstvakantie?

Op dit moment moet ik veel werken maar dat vind ik helemaal niet erg. Natuurlijk komt het jaarlijkse kerstvolleybaltoernooi weer voorbij en ik doe dit jaar ook weer mee. Altijd gezellig. Beide kerstdagen en oud en nieuw. Een drukke maar leuke planning!~

Wat zou je wens zijn voor 2016?

Ik hoop dat iedereen gezond wordt en blijft en dat je moet genieten van de mooie en leuke dingen die je gebeuren en stilstaan bij de positieve gebeurtenissen. Ik hoop dat 2016  voor iedereen fijn wordt en gezond het nieuwe jaar door!

Voel je vrij om deze tag over te nemen en hem in te vullen. Fijne decembermaand!

Liefs, Kim

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/13342237/?claim=qjxzuvc9yku”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Wat vind je het leukste aan de maand december?

Wat is je favoriete winterdrankje?

Wat is je favoriete wintermaaltijd?

Wat is je favoriete wintersnack?

Welk product/item mag niet ontbreken deze maand?

Wat is je favoriete feestdag van de maand?

Wat is je favoriete decemberfilm?

Wat zijn je plannen in de kerstvakantie?

Wat zou je wens zijn voor 2016?

Een gedachte over “De december tag

  1. kimsdailythings zegt:

    Wat vind je het leukste aan de maand december?

    Wat is je favoriete winterdrankje?

    Wat is je favoriete wintermaaltijd?

    Wat is je favoriete wintersnack?

    Welk product/item mag niet ontbreken deze maand?

    Wat is je favoriete feestdag van de maand?

    Wat is je favoriete decemberfilm?

    Wat zijn je plannen in de kerstvakantie?

    Wat zou je wens zijn voor 2016?

Geef een reactie

