Filmpje #1 – Callantsoog

Hoi iedereen!

Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie en heb weer allerlei nieuwe ideeën voor mijn blog bedacht. Zo heb ik het idee om filmpjes te maken met daarin wat ik op een dag aan het doen ben. Dat idee heb ik nu uitgewerkt zoals je hieronder kan zien. Ik ben het allemaal nog een beetje aan het ontdekken hoe het allemaal werkt dus laat vooral even weten wat je ervan vindt. Hier kan ik alleen maar van leren. Veel kijkplezier!

Liefs, Kim

kdjhakf

Geef een reactie

