Summer tag

DSC_0193

Allereest! Super leuk dat je (weer) op mijn blog komt kijken. Ik weet het, het is alweer een hele tijd geleden (lees: 5 maand) dat ik wat geschreven heb, maar sinds gisteren heb ik weer inspiratie gekregen. Yeah! Dus super leuk dat je komt kijken en alvast bedankt voor het lezen. Ik heb heel wat nieuwe ideetjes om te schrijven dus je bent nog niet van me af! Hopelijk vinden jullie het ook leuk.

Om toch een beetje zonneschijn te brengen naast al die regen die gevallen is leek het mij leuk om te beginnen met een summer tag. Zo heb ik al eerder een Christmas tag geschreven, die kun je hier vinden, maar aangezien het nu zomer is leek mij een Summer tag wat meer gepaster. Nog twee weekjes aan het werk en dan mag ik ook genieten van mijn vakantie. Voor nu alvast deze summer tag om in de stemming te komen. Ik heb deze overgenomen van een andere blogger, dus voel je vrij om deze ook over te nemen.

DSC05136

1. Wat is je favoriete ijsjessmaak?

Ik ben niet echt een ijsjes-eter, maar af en toe gaat een ijsje er wel in. Wanneer ik naar de ijssalon ga kies ik vrijwel altijd voor de smaak cookies. Op vakantie neem ik ook wel eens een sorbet met vaak aardbeien of chocola. Ik krijg die nooit op, maar gelukkig heeft mijn vriend een extra maag voor ijsjes dus die vindt het niet heel vervelend om mijn ijs dan op te eten. Met dat warme weer vind ik een frisse smaak wel het lekkerst.

2. Welke kledingstukken vind jij in de zomer onmisbaar?

Wanneer het warm weer is loop ik het liefst in een kort broekje met een hempje + mijn slippers. Ook een jurkje vind ik fijn om te dragen. Zolang het maar lekker luchtig is en niet te warm. Op een warme zomeravond vind ik het ook fijn om een maxi dress aan te doen.

DSC03422

3. Wat is je favoriete zomerse drankje?

Het liefst drink ik ijs-koud water met warm weer of ijsthee. Qua alcohol drink ik graag een cocktail, en het liefst een mojito.

4. Wat is je lievelingsactiviteit in de zomer?

Wanneer wij op vakantie zijn vind ik het fijnst om de dagen een beetje af te wisselen. Het ene dagje vind ik het fijn om de hele dag bij het strand te liggen om de volgende dag op pad te gaan en leuke dorpjes/steden te bezoeken. Je wordt er alleen maar lui van als je de hele dag niks aan het doen bent. Wat ik na de vakantie leuk vind is om alle foto’s uit te zoeken en ze op te plakken in het plakboek met alle herinneringen. Vaak lukt dat niet direct en ben ik op het moment bezig met het boek van vorig jaar, maar hé, beter laat dan nooit!

5. Wat is jou favoriete zomerse liedje?

Ik word helemaal blij van: Kygo: Stole the show. Van dit liedje word ik helemaal vrolijk en heb ik zin om helemaal los te gaan! Misschien niet een zomer-nummer, maar wel fijn!

DSC_0627

6. Welk zomers gerecht eet jij het liefst?

Waar ik echt van kan genieten is van heerlijke tapas. Lekker lang borrelen met een zomers drankje op een terras. Wat ik ook gewoon heerlijk vind is lekker uit eten zoals bij de pizzeria of een plaatselijk restaurant. Zolang het maar goed eten is en de sfeer gezellig ben ik blij!

7. Wat voor geurtje draag jij het liefst in de zomer?

Jill Sander Sun is een typisch zomergeurtje wat mij doet herinneren aan de vakantie. Welke ik ook erg lekker vind is Versace Bright Christal. Lekker fris en licht zoet.

DSC_0228

8. Welke plannen heb jij voor de zomer?

De eerste vijf weken ben ik veel aan het werk bij de Etos om vervolgens drie weken te gaan kamperen in Toscane. Zoals ik al eerder zei moet ik nog twee weekjes aan het werk en dan kunnen mijn vriend en ik gaan genieten van onze vakantie. Ik kan niet wachten! Hoe dichter het bij komt, hoe meer zin ik erin heb. Verder spreek ik veel af met vriendinnen maar ook een avondje voor mezelf lekker series kijken is ook niet verkeerd.

Wat zijn jouw plannen voor de zomer? Of heb je je vakantie er alweer op zitten? Wat zijn jouw tips om het zomergevoel langer vast te houden? Laat het me weten in een reactie!

Liefs, Kim

P.S. Wil je op de hoogte blijven van nieuwe artikelen? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief, zodat je geen enkel artikel hoeft te missen. Je kan je aanmelden op de pagina rechts bovenaan, bij het kopje: Volg deze blog.

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/13342237/?claim=qjxzuvc9yku”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Geef een reactie

