New Shoes

DSC07145

De mensen die mij al wat langer kennen weten dat ik stiekem altijd een beetje verliefd ben op schoenen. Altijd even langs de schoenenwinkels om te kijken of er weer wat leuks staat. Ik koop ook liever nieuwe schoenen, dan dat ik nieuwe kleren koop. Laatst kreeg ik een mailtje van H&M dat ze 50% korting hadden op hun schoenen en op dat moment ging mijn hartje even wat sneller kloppen. Ik nam gelijk even een kijkje, want vrouwen, inclusief ik zijn daar wel een beetje gevoelig voor. Ik kon het dan ook niet laten om twee paar nieuwe schoenen te bestellen. Ik laat ze aan je zien!

???????????????

Jeeeejjj, ik word toch altijd wel gelukkig als ik zo’n pakketje voor mijn neus zie staan! Snel uitpakken! Ik kreeg namelijk al een paar dagen van tevoren al een mailtje dat mijn bestelling werd opgestuurd. Ik hoopte dan ook dat ik gelijk die dag ook mijn schoenen kon ontvangen. Helaas duurde het wat een paar dagen langer dan verwacht. Snel uitpakken!

DSC07091

Het eerste paar wat ik uitpak, en gelijk ook mijn favoriet! Dit zijn enkellaarsjes met een hak van 8,5 cm. Klinkt vrij hoog, maar het valt mee als je er op loopt. Het is namelijk een blokhak, wat vrij stevig aanvoelt en dus ook makkelijker loopt dan een naaldhak (duhhh). Ik vind ze leuk!!

DSC07094

Dit motiefje maakt de schoen gelijk een stuk leuker. Het is een soort slangenprintje die de schoen net iets stoerder en mooier maakt. Je ziet ook een rits op de achterkant. Hoe meer ik er naar kijk, hoe leuker ik ze vind haha.

DSC07096

Hier zie je een duidelijke foto van de achterkant met de rits. De rits gaat wat stroef, maar wat ik er voor betaald heb, maakt me dat niet heel veel uit. De schoen is van imitatieleer, had ook niet anders verwacht, en is mooi afgewerkt. Ik vind ze er ook niet goedkoop uitzien. Mooie details.

DSC07097

I like them!! Ik heb voor deze schoenen €14,98 betaald. Normale prijs dus €29,99. Ik bestel haast nooit online kleding of schoenen, omdat ik altijd bang ben dat het niet goed zit of niet goed past en dan vind ik het zonde dat ik het bestel. Als ik dan toch in een spontane bui schoenen of kleding bestel, vind ik het altijd een beetje spannend of het wel goed zit. Gelukkig  zat dit paar prima. Ik heb trouwens gewoon mijn normale maat schoenen besteld. Het is dus niet zo dat ze klein of groot vallen. Snel op naar het volgende paar.

DSC07100

Dit zijn wat hogere laarsjes met veters. Mijn eerste reactie was gelijk dat ik ze een beetje lomp vond. Het heeft een wat rondere neus en een wat grovere zool, maar toen ik ze wat beter bekeek dacht ik, ze zijn eigenlijk best wel tof. Ik vind ze wel echt stoer en ze zitten lekker ruim. Ja, ik vind ze leuk! Ook lopen ze erg lekker.

DSC07101

Ff een fotootje van de achterkant. Ik vind sowieso de schoenen van H&M mooi afgewerkt en vind ze niet goedkoop lijken, ondanks de redelijk goedkope prijs. Ik weet natuurlijk niet wat de verdere kwaliteit is van deze schoenen, maar zo op het eerste oog lijken ze goed.

DSC07102

De prijs die ik betaald heb voor deze schoenen is 20,99. Deze waren alleen geen 50% korting, maar kostten normaal €29,99. Twee paar schoenen voor €40,00!

DSC07118
DSC07123

Ik ben blij met mijn nieuwe schoenen! Ze lopen lekker, zijn goedkoop (niet meer dan €42,- kwijt voor twee paar) en ik kan ze zo toevoegen aan mijn collectie!

Liefs, Kim

Welke vind jij het mooiste?

p.s. Wil je op de hoogte blijven van nieuwe artikelen? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief, zodat je geen enkel artikel hoeft te missen. Je kan je aanmelden op de pagina rechts bovenaan, bij het kopje: Volg deze blog.

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/13342237/?claim=qjxzuvc9yku”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Een gedachte over “New Shoes

  1. Rose Juul (13 jaar) zegt:

    Leuk! Maar omdat ik snel last krijg aan mijn voeten (door een blessure die nooit meer weg gaat) hou ik de prijs toch liever op €800 , ivm de kwaliteit. Fijn dat andere mensen wel zoooo goedkoop hun schoenen kunnen kopen, voor als je minder budget hebt! Ik word ook altijd verliefd op schoenen, vooral op Adidas Superstar / Stan Smith, Nike Roshe Run, New Balance en Golden Goose. Xo

Geef een reactie

