Happy New Year

everyday_may_not_be-40335

Het jaar 2014. Het is voorbij gevlogen. Mooie momenten, vrolijke momenten en gelukkige momenten zijn voorbij gekomen maar helaas ook verdrietige en moeilijke momenten passeren je. Je leven is soms een achtbaan die op en neer gaat, maar het hoort er bij. Zoals iedereen altijd zegt, en ik ook, wat is het jaar weer snel voorbij gegaan. Op school was de overgang van het tweede jaar naar het derde jaar nog wel erg spannend, maar ik ben er trots op dat het me is gelukt. Ik loop alweer vier maanden stage op een instelling waar ik het ontzettend naar mijn zin heb en kan ik zeggen dat ik al twee van de drie herkansingen heb gehaald, nog eentje te gaan. Verder privé ben ik gelukkig en heb ik helemaal geen stress van dingen. Dat is ook wel eens anders geweest. Ik heb geleerd door ervaringen en door mezelf om dingen af te sluiten en dat het geen zin heeft om ergens over te piekeren.Ik kan niet zeggen dat ik nooit meer pieker, maar wel dat het minder is geworden en daar ben ik blij om. Ik woon samen met mijn vriend en dat gaat super goed en het is heel fijn om in Groningen te wonen maar wat ik ook nog steeds heel fijn vind is om in het weekend lekker naar mijn ouders te gaan.

Ik denk dat 2015 net zo’n jaar gaat worden als 2014. Zoals je misschien wel gemerkt hebt, en wat ik in 2015 vol wil gaan houden, is dat ik meer wil gaan bloggen. De laatste tijd heb ik wel een paar artikelen per week geschreven, en dat lijkt mij een mooi streven voor het nieuwe jaar. Ik hoop mijn derde herkansing te halen en ook mijn stage af te ronden. Daar ben ik wel van overtuigd dat dat wel gaat lukken. Na de zomer begin ik alweer in mijn vierde, en tevens laatste jaar van de opleiding. Dan is het nog maar een jaar studeren. Ik moet zeggen dat ik daar stiekem wel een beetje aan toe ben, maar dat is iets voor latere zorg. Ik leef in het nu, en dat probeer ik mij ook voor te houden. Het heeft geen zin om over de toekomst te piekeren, want je hebt er toch geen invloed op. Geniet van de mooie dingen die je overkomen, en heb verdriet over moeilijke dingen. Het komt echt goed, geloof mij.v

Genoeg wijze woorden van mij. Ik wens jou een heel fijne jaarwisseling en een super 2015 dat je je gelukkig mag voelen en gezond, ook voor je familie en vrienden om je heen.

Heb jij nog goede voornemens? En wat zijn die?

Liefs, Kim

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/13342237/?claim=qjxzuvc9yku”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Geef een reactie

