Noorderplantsoen

IMG_1978

Vandaag voor het eerst echt naar buiten gegaan met een camera om foto’s te maken. Sinds een poosje heb ik veel zin om foto’s te maken van de mooie dingen om mij heen. Ik heb steeds meer oog voor detail gekregen, en wil dit graag vastleggen en delen op mijn blog. Eigenlijk een nieuw iets waarin ik mij meer wil gaan verdiepen. Mijn foto’s zullen niet van mega-kwaliteit zijn, maar iedereen kan leren toch? Ik wil graag wat foto’s delen van het bekendste, gezelligste, drukste en mooiste park van Groningen: Het Noorderplantsoen. Een plek, super dichtbij huis, wat de moeite waard is om daar toch echt een keer heen te gaan. Hier een paar foto’s die vanmiddag zijn gemaakt:

DSC_1015

DSC_1016

DSC_1023

DSC_1025

DSC_1030

DSC_1048

IMG_1984

IMG_1979Liefs, Kim

Geef een reactie

