Mijn mei-doelen

94ec464bf73fc856c299323d22eb652c

Ik kwam dit artikel tegen op een andere blog en ik vond het een zo’n leuk idee dat ik zelf ook zo’n artikel wilde gaan schrijven. Mijn mei-doelen houden in dat ik per maand doelen ga stellen voor mijzelf. Het zijn kleine doelen, die ook haalbaar zijn. Hopelijk vinden jullie het leuk!

Screenshot_2014-04-20-09-16-18-1

1. Minstens twee keer in de week op mijn blog schrijven.

Ik heb nu al een tijdje niet op mijn blog geschreven en daar baal ik stiekem best wel van. Ik wil er graag een beetje regelmaat in brengen. Daarom heb ik dit als eerste doel voor mijzelf!

Screenshot_2014-05-02-10-54-56-1

2. Mijn planning voor school goed bijhouden.

Vorige week is het laatste blok ingegaan van school. Dat betekent dat ik dit blok alles ga afronden van dit jaar. Stageverslagen, SLB en alle andere vakken natuurlijk. Samen met een vriendin hebben wij een strakke planning gemaakt zodat we niet alles op het laatste moment hoeven te doen. Zo hoef ik geen stress te ervaren en ga ik rustig de tentamenweken in (hoop ik)!

Screenshot_2014-05-02-10-46-50-1

3. Niet te druk maken om dingen.

Het vorige doel heeft ook deels met dit doel te maken. Ik kan mij altijd heel druk maken om dingen en dan blijf ik piekeren en piekeren. Ik vind het een mooi doel om minder te gaan piekeren waardoor er meer rust in mijn hoofd ontstaat.

Screenshot_2014-04-27-21-24-18-1

4. Twee keer in de week sporten.

De zomer komt eraan én ik wil graag wat fitter in mijn vel zitten. Het klopt echt dat je je fitter voelt na een workout, maar de stap om echt te gaan sporten is bij mij erg groot. Ik ben lang niet altijd gemotiveerd om te gaan sporten maar vanaf nu moet daar echt verandering in komen!

Screenshot_2014-05-02-10-46-15-1

Dit waren mijn doelen voor mei. Hopelijk worden jullie hier misschien ook door geïnspireerd om doelen voor jezelf te stellen. Ik geloof erin dat als je je doelen haalt, je je daar een stuk fijner door voelt. In juni zal ik mijn doelen evalueren en zal ik weer nieuwe doelen stellen voor mijzelf. Geniet van jullie vrijdag!

Liefs, Kim

 

Geef een reactie

